KKK

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED:

Kas saan oma tellimusele kuskile ise järele tulla?

Kalaretk: Jah, meil on kauplus ja töökoda Tartus, Turu 47/2. See on kahekorruseline punakaspruun maja linna poolt tulles kohe järgmine peale Sepa Keskust. Tuleb keerata väravatest hoovi sisse ja sõita maja lõppu. Asume eelviimases boksis I korrusel, samades ruumides Vobler OÜ kalastuskauplusega.

Tegin tellimuse, kuid makse ebaõnnestus?

Kalaretk: Kui makse ebaõnnestus, tasub kontrollida oma emaili kirjakasti. Tellimuse kinnitamisel saadetakse teile automaatselt emailiga tellimuse kinnitus. Sõltuvalt teie e-maili programmi häälestusest võib see võtta aega mõne minuti.Kui tellimus on teile laekunud, tähendab see reeglina seda, et tellimusel kuvatud kaubad on teie jaoks reserveeritud ja tuleb teha lihtsalt korrektne ülekanne. Kui mõni tellitud kaupadest juhtus olema viimane, siis kuvataksegi nüüd e-poes, et see kaup on laost otsas ning uut tellimust sellele teha ei saa. Uut tellimust ei olegi vaja sisestada. Selle asemel soovitame saabunud tellimuse eest tasuda tavalise pangaülekandega. Tasumiseks vajalikud andmed leiate tellimuselt ning peale raha laekumist meie pangakontole saadame teie kaubad teele.

Kas teil on seda kajaloodi, mootorit, kaamerat....?

Kalaretk: Meil müügis olevad kaubad on meil reeglina ka e-poes üleval, samas tellime kogu aeg kaupu väga erinevatelt partneritelt ja laiendame oma tarnijate võrku. Kui vajate mingit kindlat kaupa, siis kirjutage meile epood@kalaretk.ee ja anname teile tagasisidet meie võimaluste kohta. Samuti jälgime meile laekunud päringuid pidevalt ja kujundame selle järgi ka oma tootevalikut.

Minu saadetis ei ole kohale jõudnud?

Kalaretk: Reeglina on tegemist kauba kohalejõudmise viibimisega – sõltuvalt erinevatest sündmustest (nt jõulud) ja postiteenuse pakkujate töögraafikutest võib saadetise kättesaamine mõnikord viibida. Harilikult jõuavad saadetised mõne päeva jooksul ikkagi kohale. Kui ka mõni päev hiljem pole tellitud kaup teieni jõudnud, siis tasub:

1) kontrollida, et tellimuses olnud aadress (pakiautomaadi puhul tel number) on korrektne;
2) küsida oma pereliikmete käest, ega nad ei ole vastu võtnud või näinud saabunud pakki või turvaümbrikku või postiasutuse vastavat teatist ning unustanud teile öelda;
3) küsida kohalikust postkontorist, ega teie nimele või aadressile ei ole mõnda saadetist.

Kui saadetist aga ikka ei tule, palun võtke meiega ühendust meiliaadressil epood@kalaretk.ee.