Energy Researchi akulaadija, mis annab 24V pinge juures välja 7A laadimisvoolu. 100Ah sama firma akudega saab igati edukalt hakkama. Antud laadija on mõeldud laadima paatide liitiumakusid (LiFePO4), millega paljud teised väiksemad akulaadijad hakkama ei saa. Ja veekindlus ikka IP65. 24V laadija kohta suht soodne ka, kuigi oma 7A-se suutlikkusega ta väga nobe ei ole. Kaalub 1.5 kg ja mahub ilusti paadi erinevatesse panipaikadesse.
Energy Researchi akulaadija, mis annab 36V pinge juures välja 8A laadimisvoolu. 100Ah sama firma 36V akudega saab igati edukalt hakkama. Antud laadija on mõeldud laadima paatide liitiumakusid (LiFePO4), millega paljud teised väiksemad akulaadijad hakkama ei saa. Ja veekindlus ikka IP65. 36V laadijaid nagunii väga ei liigu, ja selle kohta suht soodne ka, kuigi oma 8A-se suutlikkusega ta väga nobe ei ole. Kaal 2.5 kg, mõõdud 265x93x55mm.
Antud Minn Kota laadija laadib akut vajadusel 10 amprise voolu a 12V pingega ja suudab samaaegselt täis laadida 2 (loe:kaks) 12V akut. Ehk siis sobib suurepäraselt sellistele pisut võimsamatele elektrimootoritele, millel on 24V tööpinge saavutamiseks kasutatud kaht 12V akut. Näiteks Ulterrad ja suurema võimsusega Terrovad, MotorGuide Xi3 ja Xi5 mootorid. Ja suudab siis ka 100Ah akud ilusti ühe ööga täis laadida. Mõistlik statsionaarselt paati sisse ehitada ja akude külge kinnitada, et laadija oleks alati kohal. Vead juhtme juurde ja laadija teab edasi juba ise, mida teha.
Tuntud tegija Victroni tark akulaadija, mis annab 12V pinge juures välja 10A laadimisvoolu. Täitsa paras laadija, kui toimetad ühe suurema, ca 80-100 Ah akuga, mida vaja sageli ööga täis laadida. Saab kasutada ka akude talviseks automaatseks hoolduseks.