PAIGALDUS, HOOLDUS, REMONT
Alamgrupid
Paigaldame oma töökojas Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 plastik- ja alumiiniumpaatidele meilt ostetud Stronger Steel Hands elektrilisi ankruseadmeid. Kõik tootja poolt soovitatud Strongeri abivahendid on meie tootevalikus olemas ja püsiklientidele soodushindadega. Neid vintse saab liimitava aluse abil paigaldada ka PVC-paatidele ja sobiva asukoha olemasolul ka paadi vööriluugi alla paadi sisemusse.
Paigalduse hind sisaldab seadmete paigaldust roostevabade materjalidega, voolujuhtmete vedu ja ühendamist, lülitijuhtmete vedu ja ühendamist, häälestust ja testimist.
Paigalduse hind ei sisalda akut, akulaadijat, akuklemme, lüliteid.
Paigalduse hind eeldab, et paadi nina või muu planeeritav asukoht on mootori paigaldamiseks sobiva kuju ja suurusega. Paigalduse tavahind ei sisalda paadi vööri ümberehitust, kuigi vajadusel saame ka sellega hakkama. Lihtsalt küsi pakkumist.
Paigalduse hind sisaldab seadmete paigaldust roostevabade materjalidega, voolujuhtmete vedu ja ühendamist, lülitijuhtmete vedu ja ühendamist, häälestust ja testimist.
Paigalduse hind ei sisalda akut, akulaadijat, akuklemme, lüliteid.
Paigalduse hind eeldab, et paadi nina või muu planeeritav asukoht on mootori paigaldamiseks sobiva kuju ja suurusega. Paigalduse tavahind ei sisalda paadi vööri ümberehitust, kuigi vajadusel saame ka sellega hakkama. Lihtsalt küsi pakkumist.
Tootekood: 10839
145,00 €
Paigaldame Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 töökojas teie paadile vastava Lowrance GPS-anduri. Paigalduse hind sisaldab GPS-andurile sobiva asukoha testimist magnetväljade suhtes, anduri paigaldamist, anduri ühendamist NMEA2000 andmevõrguga (vajadusel ka NMEA2000 andmevõrgu paigaldamist), anduri häälestamist ja testimist kajaloodis. Teenuse hind ei sisalda vastavat GPS-andurit ennast ega NMEA2000 andmeside võrgu komponente, mida oleme loomulikult valmis lisatasu eest tarnima.
Tootekood: 12277
175,00 €
Paigaldame Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 töökojas plastik- ja alumiiniumpaatidele nii meilt kui mujalt ostetud komplektseid kajaloode ja andureid. Paigalduse hind sisaldab vajadusel ekraani süvistamist kokpitti või kinnitamist vastavale jalale, ahtrianduri paigaldust roostevabade materjalidega, NMEA2000 andmevõrgu paigaldamist komponentide olemasolul, seadmete ühendamist Ethernetikaablitega, seadmete esmast häälestamist. Paigalduse hind ei sisalda akut, akulaadijat, kajaloodi tugijalga, anduri lifti. Kõik need vahendid on meie tootevalikus olemas, ja püsiklientidele ka märgatavate soodushindadega. Nende vajadus ja paigaldamine võib sõltuvalt paadist ja lahendusest lihtsalt võtta väga erinevalt aega. Tasub küsida pakkumist.
Tootekood: 12275
145,00 €
Paigaldame Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 töökojas plastik- ja alumiiniumpaatidele nii meilt kui mujalt ostetud komplektseid kajaloode ja andureid. Paigalduse hind sisaldab vajadusel ekraani süvistamist kokpitti või kinnitamist vastavale jalale, ahtrianduri paigaldust roostevabade materjalidega, NMEA2000 andmevõrgu paigaldamist komponentide olemasolul, seadmete ühendamist Ethernetikaablitega, seadmete esmast häälestamist. Paigalduse hind ei sisalda akut, akulaadijat, kajaloodi tugijalga, anduri lifti. Kõik need vahendid on meie tootevalikus olemas, ja püsiklientidele ka märgatavate soodushindadega. Nende vajadus ja paigaldamine võib sõltuvalt paadist ja lahendusest lihtsalt võtta väga erinevalt aega. Tasub küsida pakkumist.
Tootekood: 11165
190,00 €
Paigaldame Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 töökojas plastik- ja alumiiniumpaatidele nii meilt kui mujalt ostetud komplektseid kajaloode ja andureid. Paigalduse hind sisaldab vajadusel ekraani süvistamist kokpitti või kinnitamist vastavale jalale, ahtrianduri paigaldust roostevabade materjalidega, NMEA2000 andmevõrgu paigaldamist komponentide olemasolul, seadmete ühendamist Ethernetikaablitega, seadmete esmast häälestamist. Paigalduse hind ei sisalda akut, akulaadijat, kajaloodi tugijalga, anduri lifti. Kõik need vahendid on meie tootevalikus olemas, ja püsiklientidele ka märgatavate soodushindadega. Nende vajadus ja paigaldamine võib sõltuvalt paadist ja lahendusest lihtsalt võtta väga erinevalt aega. Tasub küsida pakkumist.
Tootekood: 10216
170,00 €
Paigaldame Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 töökojas plastik- ja alumiiniumpaatidele nii meilt kui mujalt ostetud komplektseid kajaloode ja andureid. Paigalduse hind sisaldab vajadusel ekraani süvistamist kokpitti või kinnitamist vastavale jalale, ahtrianduri paigaldust roostevabade materjalidega, NMEA2000 andmevõrgu paigaldamist komponentide olemasolul, seadmete ühendamist Ethernetikaablitega, seadmete esmast häälestamist. Paigalduse hind ei sisalda akut, akulaadijat, kajaloodi tugijalga, anduri lifti. Kõik need vahendid on meie tootevalikus olemas, ja püsiklientidele ka märgatavate soodushindadega. Nende vajadus ja paigaldamine võib sõltuvalt paadist ja lahendusest lihtsalt võtta väga erinevalt aega. Tasub küsida pakkumist.
Tootekood: 10217
190,00 €
Paigaldame Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 töökojas plastik- ja alumiiniumpaatidele nii meilt kui mujalt ostetud komplektseid kajaloode ja andureid. Paigalduse hind sisaldab vajadusel ekraani süvistamist kokpitti või kinnitamist vastavale jalale, ahtrianduri paigaldust roostevabade materjalidega, seadmete esmast häälestamist. Paigalduse hind ei sisalda akut, akulaadijat, kajaloodi tugijalga, anduri lifti. Kõik need vahendid on meie tootevalikus olemas, ja püsiklientidele ka märgatavate soodushindadega. Nende vajadus ja paigaldamine võib sõltuvalt paadist ja lahendusest lihtsalt võtta väga erinevalt aega. Tasub küsida pakkumist.
Tootekood: 10215
130,00 €
Paigaldame Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 töökojas plastik- ja alumiiniumpaatidele nii meilt kui mujalt ostetud komplektseid kajaloode ja andureid. Paigalduse hind sisaldab vajadusel ekraani süvistamist kokpitti või kinnitamist vastavale jalale, ahtrianduri paigaldust roostevabade materjalidega, seadmete esmast häälestamist. Paigalduse hind ei sisalda akut, akulaadijat, kajaloodi tugijalga, anduri lifti. Kõik need vahendid on meie tootevalikus olemas, ja püsiklientidele ka märgatavate soodushindadega. Nende vajadus ja paigaldamine võib sõltuvalt paadist ja lahendusest lihtsalt võtta väga erinevalt aega. Tasub küsida pakkumist.
Tootekood: 10941
150,00 €
Paigaldame Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 töökojas teie paadile vastava Lowrance GPS-anduri. Paigalduse hind sisaldab GPS-andurile sobiva asukoha testimist magnetväljade suhtes, anduri paigaldamist, anduri ühendamist NMEA2000 andmevõrguga (vajadusel ka NMEA2000 andmevõrgu paigaldamist), anduri häälestamist ja testimist kajaloodis. Teenuse hind ei sisalda vastavat GPS-andurit ennast ega NMEA2000 andmeside võrgu komponente, mida oleme loomulikult valmis lisatasu eest tarnima.
Tootekood: 12278
180,00 €
Kuigi MotorGuide vöörimootori komposiidist jalg on väga tugev, suudetakse aeg-ajalt neist ikka jagu saada. Jala purunemisel on oluline mootor kohe paadi vöörist eemaldada, et katkise jala kaudu ei satuks mootori alumisse sektsiooni vesi. Kui vesi on sinna sattunud, tuleb ka mootori alumine sektsioon jala vahetuse käigus avada, puhastada-kuivatada ja vahetada selle tihendid.
Meil on erineva pikkusega jalad (nii mustadele kui valgetele mootoritele) kohapeal olemas, et Sinu mootori jalg vajadusel ära vahetada. Samuti võime vajadusel ka mootori jalga lühemaks teha, kui Sa seda soovid.
Mootori jala vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Meil on erineva pikkusega jalad (nii mustadele kui valgetele mootoritele) kohapeal olemas, et Sinu mootori jalg vajadusel ära vahetada. Samuti võime vajadusel ka mootori jalga lühemaks teha, kui Sa seda soovid.
Mootori jala vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Tootekood: 12292
213,50 €
Kuigi MotorGuide vöörimootori komposiidist jalg on väga tugev, suudetakse aeg-ajalt neist ikka jagu saada. Jala purunemisel on oluline mootor kohe paadi vöörist eemaldada, et katkise jala kaudu ei satuks mootori alumisse sektsiooni vesi. Kui vesi on sinna sattunud, tuleb ka mootori alumine sektsioon jala vahetuse käigus avada, puhastada-kuivatada ja vahetada selle tihendid.
Meil on erineva pikkusega jalad (nii mustadele kui valgetele mootoritele) kohapeal olemas, et Sinu mootori jalg vajadusel ära vahetada. Samuti võime vajadusel ka mootori jalga lühemaks teha, kui Sa seda soovid.
Mootori jala vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Meil on erineva pikkusega jalad (nii mustadele kui valgetele mootoritele) kohapeal olemas, et Sinu mootori jalg vajadusel ära vahetada. Samuti võime vajadusel ka mootori jalga lühemaks teha, kui Sa seda soovid.
Mootori jala vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Tootekood: 12293
213,50 €
Senine praktika on näidanud, et hiljemalt 4.kasutusaastal hakkab MotorGuide vöörimootori võlli otsatihend (simmerling) vähehaaval vett läbi laskma. Selle põhjuseks on tihendi ja võlli omavaheline hõõrdumine ja kulumine ja tihendi kummimaterjali elastsuse vähenemine aja jooksul. Loomulikult võib sellest tihendist jagu saada ka palju kiiremini, kui tiiviku võlli vahele satub liiva või õnnestub ümber tiiviku võlli kerida õngenöör või vana võrguniit ja see sinna mõneks ajaks unustada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
Tootekood: 12290
157,58 €
Senine praktika on näidanud, et hiljemalt 4.kasutusaastal hakkab MotorGuide vöörimootori võlli otsatihend (simmerling) vähehaaval vett läbi laskma. Selle põhjuseks on tihendi ja võlli omavaheline hõõrdumine ja kulumine ja tihendi kummimaterjali elastsuse vähenemine aja jooksul. Loomulikult võib sellest tihendist jagu saada ka palju kiiremini, kui tiiviku võlli vahele satub liiva või õnnestub ümber tiiviku võlli kerida õngenöör või vana võrguniit ja see sinna mõneks ajaks unustada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
Tootekood: 12291
188,08 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Tootekood: 12309
604,92 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Tootekood: 12294
533,75 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Tootekood: 12308
584,58 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Tootekood: 12311
686,25 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Tootekood: 12310
625,25 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Tootekood: 12312
686,25 €
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib ilmneda probleeme, millele on raske nime anda, aga nende üldiseks omaduseks on see, et mootor muidu justkui töötab, aga ei oska paati korralikult ankrus hoida. Jättes kõrvale variandid, kus liiga suurele paadile on paigaldatud ilmselgelt liiga väike vöörimootor (nt 6m paat ja 12V mootor) või on mootori alumine sektsioon kannatada saanud ja sinna on sattunud vesi, siis võib selle probleemi põhjustajaks olla mittekorrektselt töötav emaplaat. Probleem võib ilmneda täitsa uutel mootoritel ja võib tekkida aja jooksul, näiteks niiskuse sattumisega elektrooniliste komponentideni. Kuna emaplaat on niiskuse eest kaitseks silikooniga kinni valatud, siis seda ise remontida ei ole võimalik ja probleemi lahendamiseks on vajalik terve mooduli väljavahetamine. Kuna eri aastatel ja eri mudelitel on tootja kasutanud erinevaid emaplaate, siis ei tasu ise nende hingeellu süüvida, vaid on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas nii selleks vajalikud varuosad kui oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada emaplaadi vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
Kalaretkel on olemas nii selleks vajalikud varuosad kui oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada emaplaadi vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
Tootekood: 12313
599,83 €
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib vahel ilmneda probleeme GPS-mooduliga. Lihtsaim viis sellest arusaamiseks on jälgida mootori korpusel paiknevat satelliidimärgiga LED-indikaatorit. Kui see õues asudes ja võimalikest segajatest (kõrgepingeliinid, sillad, äikesepilved, metallkonstruktsioonid) eemal olles mootori sisselülitamisel paari-kolme minuti jooksul vilkuma ega põlema ei hakka, siis võib olla GPS-moodul vigane või kahjustatud. Tasuks üle kontrollida, et juhtmed ja nende isolatsioon poleks kusagilt kannatada saanud. Kui olete mootorit ise lahti võtnud, siis GPS-mooduli juhtmete ebaõigel kinnitamisel võivad juhtmed mootori ülestõstmisel jääda liikuvate osade vahele ja kasutamisel viga saada. Samuti võivad juhtmed viga saada, kui mootor keerab ühele poole 3 või enam tiiru. Seda on praktikas esinenud vanemate (4-5 aastat) kalibreerimata Xi5 mootoritega.
Mittetöötava või haiget saanud GPS-mooduli vahetamine on kulukas, kuna GPS-moodul on MotorGuide vöörimootori kõige kallim detail. Kahjustatud GPS-mooduli juhtmete parandamine ei anna üldjuhul rahuldavat tulemust, mistõttu on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas GPS.mooduli vahetuseks vajalikud varuosad ja oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada GPS-mooduli vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
NB! Kuna MotorGuide tootevalikus on müügis ka välimuselt identsed, aga ilma GPS-i ja ankrufunktsioonita MotorGuide Xi3/Xi5 mootorid, siis olles meelega või kogemata mõne sellise soetanud, on võimalik sellesama teenusena Kalaretkes sellele GPS-moodul lisada. Tuleb ainult arvestada, et lisaks GPS-moodulile tuleb juurde soetada ka õige juhtimispult.
Mittetöötava või haiget saanud GPS-mooduli vahetamine on kulukas, kuna GPS-moodul on MotorGuide vöörimootori kõige kallim detail. Kahjustatud GPS-mooduli juhtmete parandamine ei anna üldjuhul rahuldavat tulemust, mistõttu on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas GPS.mooduli vahetuseks vajalikud varuosad ja oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada GPS-mooduli vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
NB! Kuna MotorGuide tootevalikus on müügis ka välimuselt identsed, aga ilma GPS-i ja ankrufunktsioonita MotorGuide Xi3/Xi5 mootorid, siis olles meelega või kogemata mõne sellise soetanud, on võimalik sellesama teenusena Kalaretkes sellele GPS-moodul lisada. Tuleb ainult arvestada, et lisaks GPS-moodulile tuleb juurde soetada ka õige juhtimispult.
Tootekood: 12314
772,67 €
Kui Sinu MotorGuide Xi3 või Xi5 vöörimootor on juba piisavalt vana ja/või kasutamise käigus tublisti haiget saanud, siis võib selle parandamisest mõttekam olla uue soetamine. Kalaretk on valmis Sinu vana mootori kokkuleppehinnaga varuosadeks tagasi ostma või selle väärtuse uue mootori hinnast maha arvestama. Hind sõltub loomulikult sellest, mis seisus kõnealune mootor on ja mida sellest saab taaskasutusse suunata.
Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 ja soovitav oleks oma tulekust enne meilitsi või telefonitsi teada anda.
Võtame komisjonimüüki ka töökorras mootoreid.
Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 ja soovitav oleks oma tulekust enne meilitsi või telefonitsi teada anda.
Võtame komisjonimüüki ka töökorras mootoreid.
Tootekood: 12315
101,67 €
Paadi katmine termokahaneva kilega talviseks hoiustamiseks. Hind sõltub otseselt paadi suurusest (pikkus, laius ja kõrgus), kuna suuremate paatide kiletamisele kulub märksa rohkem materjali, tarvikuid ja aega.
Hinnatase 225.- EUR on mõeldud 4m pikkuse kajutita (konsooliga) paadi kiletamise maksumusena. 7-8m ja 3.5m kõrguste paatide kiletamise maksumus võib ulatuda 550-700 EUR-ni.
Soovi korral on võimalik ka talvel paati pääsemiseks paigaldada ajutine tõmblukuga suletav uks, samuti lisada õhutamise tagamiseks ventilatsooniavasid.
Kiletamisele toodud paadist on soovitav võimalusel eelnevalt eemaldada pehmed istmekatted ja muud tekstiilist esemed (nt päästevestid) ja maha võtta akud. Samuti tuleks hoolitseda, et paadipõhjas/pilsis ega paakides poleks vett.
Vajadusel saame Kalaretke soojas hallis enne kiletamist ka veepaagid ja pilsi tühjendada ning paadi ära kuivatada. Suurte paatide kiletamist on võimalik teha ka välitingimustes kohapeal, näiteks sadamate hoiustusplatsidel peale navigatsioonihooaja lõppemist.
Kiletamine väldib vee, jää ja tolmu sattumist paati, samuti pikendab kordades paaditentide eluiga (tendid võetakse enne kiletamist maha). Samuti aitab kiletamine vältida pahalaste märkamatut ligipääsu teie varale. Kiletada on võimalik ka jette, autosid, ATV-sid, kaubaaluseid, ehitustehnikat ja paljusid muid objekte. Küsi pakkumist!
Hinnatase 225.- EUR on mõeldud 4m pikkuse kajutita (konsooliga) paadi kiletamise maksumusena. 7-8m ja 3.5m kõrguste paatide kiletamise maksumus võib ulatuda 550-700 EUR-ni.
Soovi korral on võimalik ka talvel paati pääsemiseks paigaldada ajutine tõmblukuga suletav uks, samuti lisada õhutamise tagamiseks ventilatsooniavasid.
Kiletamisele toodud paadist on soovitav võimalusel eelnevalt eemaldada pehmed istmekatted ja muud tekstiilist esemed (nt päästevestid) ja maha võtta akud. Samuti tuleks hoolitseda, et paadipõhjas/pilsis ega paakides poleks vett.
Vajadusel saame Kalaretke soojas hallis enne kiletamist ka veepaagid ja pilsi tühjendada ning paadi ära kuivatada. Suurte paatide kiletamist on võimalik teha ka välitingimustes kohapeal, näiteks sadamate hoiustusplatsidel peale navigatsioonihooaja lõppemist.
Kiletamine väldib vee, jää ja tolmu sattumist paati, samuti pikendab kordades paaditentide eluiga (tendid võetakse enne kiletamist maha). Samuti aitab kiletamine vältida pahalaste märkamatut ligipääsu teie varale. Kiletada on võimalik ka jette, autosid, ATV-sid, kaubaaluseid, ehitustehnikat ja paljusid muid objekte. Küsi pakkumist!
Tootekood: 12819
225,00 €
Soovitame hooaja lõpu viimase puhastava käivituse bensiinimootoritel enne talvekorterisse panekut teha teha spetsiaalse ASPEN kütusega. Eriti oluline on see karburaatormootoritel. Talveperioodil mitmeks kuuks seisma jäänud mootorites võivad tavakütuses sisalduvad kergemad kütusefraktsioonid auruda ja toitesüsteemi eri osadesse võivad sadeneda erinevad kütustes sisalduvad vaigud, mis võivad ummistada/kahjustada pumpasid, karburaatoreid, düüse ja teisi toitesüsteemi osi. Lõpukäivitus puhta ASPEN kütusega võimaldab seda vältida.
Käivituse käigus lastakse mootoril töötada piisavalt kaua aega, tagamaks karburaatorites, kütusefiltrites ja muudes toitesüsteemi osades kütuse vahetumise puhta ASPEN kütusega, millest talve jooksul mittevajalikke komponente mootorisse ei ladestu.
Soovitame selle käivituse teostada koos mootori talve-eelse läbipesuga.
Käivituse käigus lastakse mootoril töötada piisavalt kaua aega, tagamaks karburaatorites, kütusefiltrites ja muudes toitesüsteemi osades kütuse vahetumise puhta ASPEN kütusega, millest talve jooksul mittevajalikke komponente mootorisse ei ladestu.
Soovitame selle käivituse teostada koos mootori talve-eelse läbipesuga.
Tootekood: 12730
50,00 €
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad (küünalde vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Mootori võib tuua hooldusesse ka koos paadiga.
Tootekood: 12284
75,00 €
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad ja impelleri (küünalde ja impelleri vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Mootorid on mõistlik kohale tuua koos paadiga.
Tootekood: 12282
145,00 €
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad ja impelleri (küünalde ja impelleri vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Mootorid on mõistlik kohale tuua koos paadiga.
Tootekood: 12283
195,00 €
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad ja impelleri (küünalde ja impelleri vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Kõik distantsjuhtimisega mootorid on mõistlik kohale tuua koos paadiga, kui võimalik.
Tootekood: 11234
95,00 €
Kui Sa hoiad talvel oma paati ja mootorit õues või hoones, kus temperatuur võib langeda alla nulli, siis tasub mootori lõhkikülmumise vältimiseks peale navigatsioonihooaja lõppu teha ära mootori läbipesu tosooli või antifriisiga. Selleks tuleb lasta mootoril töösoojaks töötada (et avaneks termostaat) ja lastakse mootoril mõnda aega edasi töötada tosooli või antifriisiga, mis tagab külmumisvastase jahutusvedeliku jõudmise mootori jahutussüsteemi kõigisse osadesse, vältimaks lõhkikülmumist miinuskraadidega. Siis võid kevadeni oma mootori turvalisuses kindel olla.
Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui külmumisega kaasnev tõsisem remont. Läbipesu teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui külmumisega kaasnev tõsisem remont. Läbipesu teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Tootekood: 12728
75,00 €
Teenus sisaldab distantsjuhtimisega päramootori paigaldust (meie töökojas Tartus Raadil, Nõlvakaare 8), sealhulgas juhtimispuldi paigaldust, ühendamist roolisüsteemiga ja reguleerimist, juhttrosside kinnitamist ja reguleerimist, juhtmete ühendamist juhtpuldi ja akuga, kontrollkäivitust. Teenuse hind ei sisalda mootori ja juhtimisseadmete komponente ega juhttrosse, õlisid, filtreid, akusid ja muid tarvikuid, mida oleme loomulikult valmis alati juurde tarnima, kui neid paadi või mootori komplektis juba olemas pole.
Tootekood: 10356
185,00 €
1
2