Категории

MOTORGUIDE Xi3/Xi5 bow motor BUYBACK

Артикул: 12315
Бренд: Kalaretk
Цена:
101,67 €
Кол-во: - +
Kui Sinu MotorGuide Xi3 või Xi5 vöörimootor on juba piisavalt vana ja/või kasutamise käigus tublisti haiget saanud, siis võib selle parandamisest mõttekam olla uue soetamine. Kalaretk on valmis Sinu vana mootori kokkuleppehinnaga varuosadeks tagasi ostma või selle väärtuse uue mootori hinnast maha arvestama. Hind sõltub loomulikult sellest, mis seisus kõnealune mootor on ja mida sellest saab taaskasutusse suunata.
Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 ja soovitav oleks oma tulekust enne meilitsi või telefonitsi teada anda.
Võtame komisjonimüüki ka töökorras mootoreid.

Схожие продукты
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Артикул: 12294
533,75 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Артикул: 12308
584,58 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Артикул: 12310
625,25 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Артикул: 12312
686,25 €
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib ilmneda probleeme, millele on raske nime anda, aga nende üldiseks omaduseks on see, et mootor muidu justkui töötab, aga ei oska paati korralikult ankrus hoida. Jättes kõrvale variandid, kus liiga suurele paadile on paigaldatud ilmselgelt liiga väike vöörimootor (nt 6m paat ja 12V mootor) või on mootori alumine sektsioon kannatada saanud ja sinna on sattunud vesi, siis võib selle probleemi põhjustajaks olla mittekorrektselt töötav emaplaat. Probleem võib ilmneda täitsa uutel mootoritel ja võib tekkida aja jooksul, näiteks niiskuse sattumisega elektrooniliste komponentideni. Kuna emaplaat on niiskuse eest kaitseks silikooniga kinni valatud, siis seda ise remontida ei ole võimalik ja probleemi lahendamiseks on vajalik terve mooduli väljavahetamine. Kuna eri aastatel ja eri mudelitel on tootja kasutanud erinevaid emaplaate, siis ei tasu ise nende hingeellu süüvida, vaid on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas nii selleks vajalikud varuosad kui oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada emaplaadi vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
Артикул: 12313
599,83 €