Категории

MINN KOTA Ulterra bow motor Season Maintenance

Артикул: 12288
Бренд: Kalaretk
Цена:
91,50 €
Кол-во: - +
MinnKota Ulterra on kõige kallim ja keerukam vöörimootor mitmete erinevate hooldust vajavate sõlmedega, mille hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus. Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida hammasrihma ning muid liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Схожие продукты
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad ja impelleri (küünalde ja impelleri vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Mootorid on mõistlik kohale tuua koos paadiga.
Артикул: 12283
195,00 €
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad (küünalde vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Mootori võib tuua hooldusesse ka koos paadiga.
Артикул: 12284
75,00 €
MotorGuide vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12285
61,00 €
MinnKota Powerdrive vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12286
61,00 €
Soovitame hooaja lõpu viimase puhastava käivituse bensiinimootoritel enne talvekorterisse panekut teha teha spetsiaalse ASPEN kütusega. Eriti oluline on see karburaatormootoritel. Talveperioodil mitmeks kuuks seisma jäänud mootorites võivad tavakütuses sisalduvad kergemad kütusefraktsioonid auruda ja toitesüsteemi eri osadesse võivad sadeneda erinevad kütustes sisalduvad vaigud, mis võivad ummistada/kahjustada pumpasid, karburaatoreid, düüse ja teisi toitesüsteemi osi. Lõpukäivitus puhta ASPEN kütusega võimaldab seda vältida.
Käivituse käigus lastakse mootoril töötada piisavalt kaua aega, tagamaks karburaatorites, kütusefiltrites ja muudes toitesüsteemi osades kütuse vahetumise puhta ASPEN kütusega, millest talve jooksul mittevajalikke komponente mootorisse ei ladestu.
Soovitame selle käivituse teostada koos mootori talve-eelse läbipesuga.
Артикул: 12730
50,00 €