Категории

Maintenance of 2.5 - 6 hp outboards

Артикул: 12284
Бренд: Kalaretk
Цена:
75,00 €
Кол-во: - +
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad (küünalde vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Mootori võib tuua hooldusesse ka koos paadiga.
Схожие продукты
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad ja impelleri (küünalde ja impelleri vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Mootorid on mõistlik kohale tuua koos paadiga.
Артикул: 12283
195,00 €
MotorGuide vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12285
61,00 €
MinnKota Powerdrive vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12287
76,25 €
MinnKota Ulterra on kõige kallim ja keerukam vöörimootor mitmete erinevate hooldust vajavate sõlmedega, mille hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus. Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida hammasrihma ning muid liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12288
91,50 €
Kui Sa hoiad talvel oma paati ja mootorit õues või hoones, kus temperatuur võib langeda alla nulli, siis tasub mootori lõhkikülmumise vältimiseks peale navigatsioonihooaja lõppu teha ära mootori läbipesu tosooli või antifriisiga. Selleks tuleb lasta mootoril töösoojaks töötada (et avaneks termostaat) ja lastakse mootoril mõnda aega edasi töötada tosooli või antifriisiga, mis tagab külmumisvastase jahutusvedeliku jõudmise mootori jahutussüsteemi kõigisse osadesse, vältimaks lõhkikülmumist miinuskraadidega. Siis võid kevadeni oma mootori turvalisuses kindel olla.
Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui külmumisega kaasnev tõsisem remont. Läbipesu teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12728
55,92 €