MOTORGUIDE Xi3/Xi5 motor column replacing (black version)

SKU: 12292
Brand: Kalaretk
Price:
210,00 €
Qty.: - +
Kuigi MotorGuide vöörimootori komposiidist jalg on väga tugev, suudetakse aeg-ajalt neist ikka jagu saada. Jala purunemisel on oluline mootor kohe paadi vöörist eemaldada, et katkise jala kaudu ei satuks mootori alumisse sektsiooni vesi. Kui vesi on sinna sattunud, tuleb ka mootori alumine sektsioon jala vahetuse käigus avada, puhastada-kuivatada ja vahetada selle tihendid.
Meil on erineva pikkusega jalad (nii mustadele kui valgetele mootoritele) kohapeal olemas, et Sinu mootori jalg vajadusel ära vahetada. Samuti võime vajadusel ka mootori jalga lühemaks teha, kui Sa seda soovid.
Mootori jala vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Similar products
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12308
575,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12309
595,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12311
675,00 €
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib ilmneda probleeme, millele on raske nime anda, aga nende üldiseks omaduseks on see, et mootor muidu justkui töötab, aga ei oska paati korralikult ankrus hoida. Jättes kõrvale variandid, kus liiga suurele paadile on paigaldatud ilmselgelt liiga väike vöörimootor (nt 6m paat ja 12V mootor) või on mootori alumine sektsioon kannatada saanud ja sinna on sattunud vesi, siis võib selle probleemi põhjustajaks olla mittekorrektselt töötav emaplaat. Probleem võib ilmneda täitsa uutel mootoritel ja võib tekkida aja jooksul, näiteks niiskuse sattumisega elektrooniliste komponentideni. Kuna emaplaat on niiskuse eest kaitseks silikooniga kinni valatud, siis seda ise remontida ei ole võimalik ja probleemi lahendamiseks on vajalik terve mooduli väljavahetamine. Kuna eri aastatel ja eri mudelitel on tootja kasutanud erinevaid emaplaate, siis ei tasu ise nende hingeellu süüvida, vaid on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas nii selleks vajalikud varuosad kui oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada emaplaadi vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
SKU: 12313
590,00 €
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib vahel ilmneda probleeme GPS-mooduliga. Lihtsaim viis sellest arusaamiseks on jälgida mootori korpusel paiknevat satelliidimärgiga LED-indikaatorit. Kui see õues asudes ja võimalikest segajatest (kõrgepingeliinid, sillad, äikesepilved, metallkonstruktsioonid) eemal olles mootori sisselülitamisel paari-kolme minuti jooksul vilkuma ega põlema ei hakka, siis võib olla GPS-moodul vigane või kahjustatud. Tasuks üle kontrollida, et juhtmed ja nende isolatsioon poleks kusagilt kannatada saanud. Kui olete mootorit ise lahti võtnud, siis GPS-mooduli juhtmete ebaõigel kinnitamisel võivad juhtmed mootori ülestõstmisel jääda liikuvate osade vahele ja kasutamisel viga saada. Samuti võivad juhtmed viga saada, kui mootor keerab ühele poole 3 või enam tiiru. Seda on praktikas esinenud vanemate (4-5 aastat) kalibreerimata Xi5 mootoritega.
Mittetöötava või haiget saanud GPS-mooduli vahetamine on kulukas, kuna GPS-moodul on MotorGuide vöörimootori kõige kallim detail. Kahjustatud GPS-mooduli juhtmete parandamine ei anna üldjuhul rahuldavat tulemust, mistõttu on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas GPS.mooduli vahetuseks vajalikud varuosad ja oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada GPS-mooduli vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
NB! Kuna MotorGuide tootevalikus on müügis ka välimuselt identsed, aga ilma GPS-i ja ankrufunktsioonita MotorGuide Xi3/Xi5 mootorid, siis olles meelega või kogemata mõne sellise soetanud, on võimalik sellesama teenusena Kalaretkes sellele GPS-moodul lisada. Tuleb ainult arvestada, et lisaks GPS-moodulile tuleb juurde soetada ka õige juhtimispult.
SKU: 12314
760,00 €