MOTORGUIDE Xi3/Xi5 bow motor GPS-module replacement

SKU: 12314
Brand: Kalaretk
Price:
760,00 €
Qty.: - +
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib vahel ilmneda probleeme GPS-mooduliga. Lihtsaim viis sellest arusaamiseks on jälgida mootori korpusel paiknevat satelliidimärgiga LED-indikaatorit. Kui see õues asudes ja võimalikest segajatest (kõrgepingeliinid, sillad, äikesepilved, metallkonstruktsioonid) eemal olles mootori sisselülitamisel paari-kolme minuti jooksul vilkuma ega põlema ei hakka, siis võib olla GPS-moodul vigane või kahjustatud. Tasuks üle kontrollida, et juhtmed ja nende isolatsioon poleks kusagilt kannatada saanud. Kui olete mootorit ise lahti võtnud, siis GPS-mooduli juhtmete ebaõigel kinnitamisel võivad juhtmed mootori ülestõstmisel jääda liikuvate osade vahele ja kasutamisel viga saada. Samuti võivad juhtmed viga saada, kui mootor keerab ühele poole 3 või enam tiiru. Seda on praktikas esinenud vanemate (4-5 aastat) kalibreerimata Xi5 mootoritega.
Mittetöötava või haiget saanud GPS-mooduli vahetamine on kulukas, kuna GPS-moodul on MotorGuide vöörimootori kõige kallim detail. Kahjustatud GPS-mooduli juhtmete parandamine ei anna üldjuhul rahuldavat tulemust, mistõttu on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas GPS.mooduli vahetuseks vajalikud varuosad ja oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada GPS-mooduli vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
NB! Kuna MotorGuide tootevalikus on müügis ka välimuselt identsed, aga ilma GPS-i ja ankrufunktsioonita MotorGuide Xi3/Xi5 mootorid, siis olles meelega või kogemata mõne sellise soetanud, on võimalik sellesama teenusena Kalaretkes sellele GPS-moodul lisada. Tuleb ainult arvestada, et lisaks GPS-moodulile tuleb juurde soetada ka õige juhtimispult.
Similar products
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12309
595,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12310
615,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12311
675,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12312
675,00 €
Kui Sinu MotorGuide Xi3 või Xi5 vöörimootor on juba piisavalt vana ja/või kasutamise käigus tublisti haiget saanud, siis võib selle parandamisest mõttekam olla uue soetamine. Kalaretk on valmis Sinu vana mootori kokkuleppehinnaga varuosadeks tagasi ostma või selle väärtuse uue mootori hinnast maha arvestama. Hind sõltub loomulikult sellest, mis seisus kõnealune mootor on ja mida sellest saab taaskasutusse suunata.
Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 ja soovitav oleks oma tulekust enne meilitsi või telefonitsi teada anda.
Võtame komisjonimüüki ka töökorras mootoreid.

SKU: 12315
100,00 €