MOTORGUIDE Xi3/Xi5 bow motor BUYBACK

SKU: 12315
Brand: Kalaretk
Price:
100,00 €
Qty.: - +
Kui Sinu MotorGuide Xi3 või Xi5 vöörimootor on juba piisavalt vana ja/või kasutamise käigus tublisti haiget saanud, siis võib selle parandamisest mõttekam olla uue soetamine. Kalaretk on valmis Sinu vana mootori kokkuleppehinnaga varuosadeks tagasi ostma või selle väärtuse uue mootori hinnast maha arvestama. Hind sõltub loomulikult sellest, mis seisus kõnealune mootor on ja mida sellest saab taaskasutusse suunata.
Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8 ja soovitav oleks oma tulekust enne meilitsi või telefonitsi teada anda.
Võtame komisjonimüüki ka töökorras mootoreid.

Similar products
Senine praktika on näidanud, et hiljemalt 4.kasutusaastal hakkab MotorGuide vöörimootori võlli otsatihend (simmerling) vähehaaval vett läbi laskma. Selle põhjuseks on tihendi ja võlli omavaheline hõõrdumine ja kulumine ja tihendi kummimaterjali elastsuse vähenemine aja jooksul. Loomulikult võib sellest tihendist jagu saada ka palju kiiremini, kui tiiviku võlli vahele satub liiva või õnnestub ümber tiiviku võlli kerida õngenöör või vana võrguniit ja see sinna mõneks ajaks unustada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
SKU: 12290
155,00 €
Senine praktika on näidanud, et hiljemalt 4.kasutusaastal hakkab MotorGuide vöörimootori võlli otsatihend (simmerling) vähehaaval vett läbi laskma. Selle põhjuseks on tihendi ja võlli omavaheline hõõrdumine ja kulumine ja tihendi kummimaterjali elastsuse vähenemine aja jooksul. Loomulikult võib sellest tihendist jagu saada ka palju kiiremini, kui tiiviku võlli vahele satub liiva või õnnestub ümber tiiviku võlli kerida õngenöör või vana võrguniit ja see sinna mõneks ajaks unustada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
SKU: 12291
185,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12310
615,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
SKU: 12312
675,00 €
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib ilmneda probleeme, millele on raske nime anda, aga nende üldiseks omaduseks on see, et mootor muidu justkui töötab, aga ei oska paati korralikult ankrus hoida. Jättes kõrvale variandid, kus liiga suurele paadile on paigaldatud ilmselgelt liiga väike vöörimootor (nt 6m paat ja 12V mootor) või on mootori alumine sektsioon kannatada saanud ja sinna on sattunud vesi, siis võib selle probleemi põhjustajaks olla mittekorrektselt töötav emaplaat. Probleem võib ilmneda täitsa uutel mootoritel ja võib tekkida aja jooksul, näiteks niiskuse sattumisega elektrooniliste komponentideni. Kuna emaplaat on niiskuse eest kaitseks silikooniga kinni valatud, siis seda ise remontida ei ole võimalik ja probleemi lahendamiseks on vajalik terve mooduli väljavahetamine. Kuna eri aastatel ja eri mudelitel on tootja kasutanud erinevaid emaplaate, siis ei tasu ise nende hingeellu süüvida, vaid on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas nii selleks vajalikud varuosad kui oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada emaplaadi vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
SKU: 12313
590,00 €